Μάχη για σωματείο στρατιωτικών
ΕΘΝΟΣonline
Την ώρα που αναμένεται να εκδικαστεί στον Άρειο Πάγο η υπόθεση της ίδρυσης συνδικαλιστικού οργάνου των στρατιωτικών, τα δικαστήρια της Αθήνας απαντούν «όχι» στο αίτημα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για απαγόρευση λειτουργίας σωματείου στρατιωτικών.
Οι στρατιωτικοί ίδρυσαν τον περασμένο Μάρτιο, με απόφαση του μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, σωματείο με την επωνυμία «Σύνδεσμος Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων». Λίγες μέρες μετά την ίδρυσή του, το υπουργείο Εθνικής Αμυνας προσέφυγε στον εισαγγελέα ζητώντας την απαγόρευση λειτουργίας, με το αιτιολογικό ότι τέτοιες κινήσεις αναμένεται να οδηγήσουν «με μαθηματική ακρίβεια σε ομαδοποιήσεις, διχαστικές κινήσεις και δημιουργία τάσεων "παρατάξεων", με άμεση συνέπεια τη σοβαρή διατάραξη της πειθαρχίας» στο στράτευμα.
========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν", [(qui tacet consentire videtur) (=όποιος σιωπά φαίνεται ότι συναινεί), κατά το ρωμαϊκό δίκαιο].

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου